دانشکده پزشکی آنکارا   دانشکده پزشکی 

  

دانشکده پزشکی انکارا دانشکده پزشکی دانشگاه آنکارا که افتخار اولین دانشکده پزشکی را دارد، در سال 1945 آموزش خود را آغاز کرد. دانشکده پزشکی شامل دو پردیس سیحیه و جبجی است. هدف این دانشکده تربیت پزشکانی مدرن، با مهارت، با اخلاق و اهل تحقیق و ارائه بهترین خدمات بهداشتی به جامعه است تا جایگاه خود را در تحقیقات علمی و آموزش پزشکی حفظ کند. دانشکده پزشکی خدمات آموزشی، تخقیقاتی و بهداشتی پیشرفته در سطح جهانی را با 13دپارتمان و 7 بخش در علوم جراحی، 20 دپارتمان و 32 بخش در بدنه علوم داخلی، و 10 دپارتمان و 1 بخش در خصوص علوم پزشکی پایه ارائه می دهد. برای کلاس آمادگی زبان انگلیسی، آزمون مهارت برگزار میشود. در سیستم دانشکده، ساختار و عملکرد طبیعی ارگان های انسان در دو سال اول، ساختار و اختلالات در سال سوم به طور یکپارچه بررسی می شود. در سال چهارم و پنجم آموزش به صورت کارآموزی بالینی انجام میشود. در طول دوره کارآموزی سال ششم و آخر، دانشجویان با ارتباط مستقیم با بیمار مسئولیت پذیری، تجربه شان را در مسیر پزشکی افزایش می دهند. در مجموع 4609 دانشجوی متخصص از دپارتمان های پزشکی پایه، داخلی و جراحی در دانشکده پزشکی از زمان تاسیس فارق التحصیل شده اند. در مجموع 18 دپارتمان در سطح ملی و 10 دپارتمان در سطح خارجی معتبر شده اند. دانشکده پزشکی دانشگاه آنکارا دارای 17 برنامه تحصیلات تکمیلی و 17 دوره دکتری است.  دوره های ملی، خارجی، کنگره ها و سمپوزیوم ها توسط دپارتمان دانشکده پزشکی سازماندهی می شود و از سال 2016، این دانشکده یکی از دانشکده هائی است که آزمون هایی را در محدوده سیستم تعیین سطح و صلاحیت تعریف شده در آیین نامه تشخیص و معادل سازی مدارک تحصیلات عالی خارجی برگزار می کند.

 

   دانشکده داروسازی 

 

دانشکده دندانپزشکی آنکارا

  

دانشکده داروسازی آنکارا، دومین موسسه آموزش داروسازی در ترکیه است که در سال ۱۹۶۰ تاسیس شد. در این دانشکده ۳ سالن سخنرانی برای ۱۶۰ نفر، ۱۲ کلاس درس برای مجموع ۹۸۹ نفر در ساختمان هایی با مساحت ۲۳ هزار متر مربع متشکل از دو بلوک وجود دارد. دوره کارشناسی داروسازی ۵ ساله است. از سال ۲۰۱۵ علاوه بر آموزش ترکی، دوره کارشناسی به زبان انگلیسی در این دانشکده آغاز شده است و در حال حاضر آموزش داروسازی در این دانشکده به دو زبان در حال انجام است. این دانشکده با ۳ دپارتمان و ۱۱ دپارتمان وابسته به آن و آزمایشگاه های دانشجویی و تحقیقاتی فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی را پیش می‌برد. این دانشکده مجهز به کتابخانه، آزمایشگاه کامپیوتر و داروخانه می باشد که با موقعیت مرکزی، ساختار فیزیکی و امکانات اجتماعی مورد پسند دانشجویان است.

 

دانشکده دندانپزشکی آنکارا   دانشکده دندانپزشکی 

 

دانشکده داروسازی آنکارا

دانشکده پزشکی دانشگاه آنکارا در سال 1964 افتتاح شد. اولین ساختمان اداری شامل بخش علوم پایه پزشکی در خیابان سیهیه ساگلیک در سال 1974 و سپس ساختمان دوم در بلوار ضیاء گوکالپ در کیزیلای افتتاح و کلینیک های دندانپزشکی در آن احداث شد. در فوریه 1977 دانشکده به ساختمان جدیدی منتقل شد که در حال حاضر در بسولر است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانشکده پرستاری آنکارا   دانشکده پرستاری 

 

دانشکده پرستاری آنکارا

 

در سال تحصیلی 1998، بخش های پرستاری و مامائی تحت عنوان کالج بهداشت جبجی آغاز به کار کرد. و آموزش پرستاری و مامائی به عنوان کالج بهداشت جبجی تا سال 2007 ادامه یافت. پس از سال 2007، بخش های پرستاری و معماری به دانشکده علوم بهداشتی منتقل شدند. در سال 2017، دانشکده پرستاری با تصمیم شورای وزیران با دو دپارتمان مامائی و پرستاری تاسیس شد.

دانشکده پرستاری دانشگاه آنکارا، یک موسسه آموزشی است که به حقوق انسانی و بیمار احترام می گذارد، به ارزش های اخلاقی احترام می گذارد و اصل آموزش و کار گروهی را با رویکرد علمی و پژوهشی پیش می برد. برنامه درسی بخش های مامائی و پرستاری مطابق با دستور العمل اتحادیه اروپا است و فارق التحصیلان دانشکده پرستاری دانشگاه آنکارا عمدتا پیشنهادات شغلی در سطخ ملی و خارجی دریافت می کنند.

 

 

دانشکده مهندسی آنکارا   دانشکده مهندسی 

دانشکده مهندسی آنکارا 

دانشکده مهندسی دانشگاه آنکارا به عنوان یک دانشکده جداگانه با تصمیم شورای عالی تحصیلات تکمیلی در سال 2001 تاسیس شد. این دانشکده امروز با شعار "رویا، طراحی، زندگی" و با 9 برنامه تحصیلات تکمیلی زمینه آموزش به مهندسان آینده را فراهم کرده است. دانشکده مهندسی مهندسانی نوآور و اهل رقابت، حرفه ای و اهل اخلاق که مرزهای دانش را با اندیشه ای آزاد و آگاهی از مسئولیت گسترش می دهند و مستعد کار گروهی هستند، آموزش میدهد.  

 

برای اشتراک در خبرنامه عضو شوید

تماس با ما

تهران، خیابان انقلاب، ضلع جنوبغربی چهار راه کالج، ابتدای خیابان حافظ، پلاک 320 واحد 1

تلفن: 66741596 - 021

فکس: 02166736128

09190184151

شبکه های اجتماعی

 

 

تمامی حقوق وبسایت متعلق به آداک الماس آراد می باشد.